Мета: закріплювати
знання табличних випадків множення числа 8; формувати вміння розв’язувати
задачі; повторити і систематизувати знання учнів про порядок виконання
арифметичних дій; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне
мислення, творчі здібності; виховувати уважність.
Хід уроку
І.
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ІІ.
АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1.
Перевірка домашнього завдання
2.
Усна лічба
1) Математична
доріжка
2) Розв’язування
задач
·
На одну жіночу сукню потрібно 4 м
тканини. Скільки тканини потрібно на 3 сукні? На 4? На 6? На 8?
·
У 3 однакових пакетах 6 кг борошна.
Скільки кілограм борошна в одному пакеті?
·
Скільки потрібно трилітрових банок, щоб
розлити 15 л соку?
3.
Математичний диктант
·
Число 28 зменшити в 7 разів.
·
Другий множник – 8, а добуток – 40.
Записати перший множник.
·
Число 70 зменшити на добуток чисел 8 і
6.
·
Добуток чисел 8 і 9 на 12 більше, ніж
число…
·
Перший додаток – добуток чисел 8 і 7,
другий додаток – 44. Записати суму.
·
Є два добутки: 6 • 6 і 6•8. Записати
суму.
Відповіді: 4; 5; 22; 60; 100; 84.
4.
Хвилинки каліграфії
-
Запишіть відповіді математичного
диктанту в порядку спадання.
ІІІ. Повідомлення теми і мети
уроку
-
Сьогодні на уроці ми повторимо вивченні
випадки табличного множення і ділення.
ІV. Повторення вивченого матеріалу
1. Робота з
підручником
Завдання 869
Перший стовпчик
– з коментуванням, решта прикладів – самостійно.
Один учень
працює біля дошки, решта – у зошитах.
Завдання 870
Самостійне виконання завдання
Один учень
працює біля дошки
Завдання 871
Учні з місця за
малюнком добирають кількість предметів для покупки і складають задачу за схемою
розв’язання.
Завдання 872
Усне виконання
завдання.
Учні називають
точки, що лежать поза прямою. Вимірюють відстань між точками К і М. Визначають,
у скільки разів довжина відрізка ВС менша за довжину відрізка АС.
2.
Фізкультхвилинка
V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСЕТМАТИЗАЦІЯ
ЗНАНЬ.
1.Знаходження
значень виразів, у яких остання дія – віднімання
28-18:2 42+(37-18) 56:7-7
(80-17):7 42-(17+18) (72-9):7
2.
Розв’язування задач
3.
Офтальмологічна пауза
4. Розв’язування
логічних задач
VI.
ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ
VII. ДОМАШНЕ
ЗАВДАННЯ
Немає коментарів:
Дописати коментар